Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Přejete si zakoupené nepoužité a nevyprané zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů? To není žádný problém. Jak na to?
Krok 1: Produkt, který chcete vrátit zabalte do originálního obalu a vložte do kartonové krabice, ve které vám zboží přišlo. Pokud tuto krabici již nemáte, zabalte prosím produkt takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Krok 2: Stáhněte si prosím a vyplňte tento Formulář pro odstoupení od smlouvy Sleepee. Formulář vytiskněte, podepište a vložte do balíčku s vráceným zbožím.
Krok 3: Balíček odneste do nejbližšího podacího místa Zásilkovny, kde nahlaste tento kód pro zpětné zaslání: 96000853. Žádný štítek už tisknout nemusíte a balíček poputuje rovnou do našeho skladu. Seznam podacích míst naleznete zde.
To je vše! Jakmile balíček obdržíme a zkontrolujeme, obratem vám vrátíme peníze. Ze zákona na to máme 14 dnů, ale zpravidla peníze vracíme bezprostředně po zkontrolování balíčku.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Nesedí vám velikost, barva nebo potřebujete produkt vyměnit z jiného důvodu? Níže naleznete jednoduchý návod jak na to:
Krok 1: Vytvořte novou objednávku na nový produkt ve velikosti, barvě či provedení, jakém si přejete. Naši kolegové začnou ihned pracovat na tom, aby byl u vás balíček s novým produktem co možná nejrychleji.
Krok 2: Produkt, který chcete vrátit zabalte do originálního obalu a vložte do kartonové krabice, ve které vám zboží přišlo. Pokud tuto krabici již nemáte, zabalte prosím produkt takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Krok 3: Stáhněte si prosím a vyplňte tento Formulář pro odstoupení od smlouvy Sleepee. Formulář vytiskněte, podepište a vložte do balíčku s vráceným zbožím.
Krok 4: Balíček odneste do nejbližšího podacího místa Zásilkovny, kde nahlaste tento kód pro zpětné zaslání: 96000853. Žádný štítek už tisknout nemusíte a balíček poputuje rovnou do našeho skladu. Seznam podacích míst naleznete zde.
Nový produkt vám pošleme obratem a vy ho tak budete mít brzy u sebe a nemusíte čekat, než nám ten původně objednaný přijde zpět. Jakmile balíček s vráceným zbožím obdržíme a zkontrolujeme, obratem vám vrátíme peníze. Ze zákona na to máme 14 dnů, ale zpravidla peníze vracíme bezprostředně po zkontrolování balíčku.
REKLAMACE
Zakoupili jste u nás zboží, které není v pořádku nebo se v průběhu používání znehodnotilo v zákonné záruční době? To nás velice mrzí a uděláme vše pro to, abychom s vámi reklamaci co nejdříve vyřešili. Jak máte dále postupovat?
Krok 1: Napište nám na zakaznici@sleepee.cz, popište k jakému problému došlo. Do přílohy připojte fotografie, kde je vada produktu zřetelná a vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace Sleepee.cz.
Krok 2: Reklamaci ihned začneme řešit a obratem vám navrhneme řešení, které pro vás bude nejpříjemnější.